Niko og Lud's rollespil
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


HEY NIKO! SKAL VI SPILLE?!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stay away from my sister! - Elrendion

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:42 am

16:00
Sted: Mellem bagerbutik og hjem

Sylvia var stormet afsted for at finde Elrendion. Efter at have vidnet mødet mellem ham og Peacia igår, snakket med det tåbelige pigebarn og set hende i en helt anden verden idag, var er kun en ting at gøre. Stoppe manden.
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:44 am

Elrendion var på vej hjem fra bagerbutikken og gik og smånynnede.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:45 am

"Dig!" hvæsede Sylvia og var hurtigt over ved ham!
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:46 am

Elrendion så overraskede op og kneb øjnene sammen, da han så hvem det var, "Sylvia" svarede han koldt.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:46 am

"Elrendion" svarede hun mere vredt end køligt "hvad tror du at du har gang i?"
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:47 am

Han så forvirret på hende, "..jeg er på vej hjem, hvad tror du du har gang i?"
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:48 am

"Spil ikke dum med mig" snerrede hun "hvad tror du at du laver med min søster?"
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:49 am

Elrendion blinkede overraskede, hvad vidste hun om det? Så sendte han hende et vredt blik, "Det rager ikke dig".
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:49 am

"Åh det rager mig, du holder dig væk fra min søster!" sagde hun vredt
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:50 am

"Din søster styrer selv om hun vil have mig i nærheden" svarede han vredt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:53 am

"Min søster vil ikke have dig i nærheden" sagde Sylvia vredt "ingen vil have dig i nærheden, først spreder du løgne om hende, så er du for bange til selv at vise dig og sender dit skravl af en bror for at tale din sag og nu prøver du hvad? At charmere dig ind på hende? hvor dum tror du vi er?" spurgte hun vredt
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:56 am

Elrendion kneb øjnene sammen, "Du skal vist ikke snakke for højt om at sprede løgne" sagde han vredt, men krympede sig lidt, da hun sagde Peacia ikke ville have ham i nærheden.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:57 am

Sylvia fnøs "hold dig fra mig og min familie"
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:58 am

"Hvis din søster ikke vil have mig i nærheden, må hun selv sige det" sagde han med mere selvtillid end han egentligt følte.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 1:59 am

Sylvia så vredt på ham og overvejede at slå ham i ansigtet.. men det ville sikkert ikke få knægten til at holde sig væk. "Bare fordi hun er for sød til at sige nej, betyder det ikke du ikke skal skride."
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:01 am

Elrendion fnøs, "Bare fordi du ikke kan håndtere at din søster ikke er lige så smålig spm dig, betyder det ikke at jeg skal" svarede han igen, selvom Peacia godt nok have brugt noget tid på at undgå ham ...
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:02 am

"Hvad kaldte du mig?!" snerrede Sylvia og tog fat i hans krave (skønt han var højere end hende) "tving mig ikke til at banke fornuft ind i dig."
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:04 am

"Smålig!" svarede han og stirrede hende vredt ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:04 am

"Din lille..!" Sylvia skubbede ham hårdt!
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:05 am

Elrendion skulle lige til at skubbe igen, men tog så i stedet en dyb indånding, "Ved du hvad, du er ikke min tid værd".
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:06 am

"Hvad siger du til mig?! Du skal holde dine klamme grabber væk fra min søster!" råbte hun
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:09 am

Elrendion knyttede hænderne og bed tænderne hårdt sammen, for at holde sig fra at svare igen. Han så vredt på hende og begyndte så at gå.
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:10 am

"Hvis jeg ser dig i nærheden af hende igen så bliver det værst for dig selv!" råbte hun
Tilbage til toppen Go down
Elrendion

Elrendion


Mand Alder : young adult
Race : blood elf
Antal indlæg : 29
Join date : 17/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:10 am

Han så sig over skulderen og skulede mod hende, "Du kan bare prøve på noget!".
Tilbage til toppen Go down
Sylvia

Sylvia


Kvinde Alder : Adult
Race : Blood elf
Antal indlæg : 14
Join date : 21/04/16

Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:11 am

Sylvia skumlede og gik hurtigt hjem for at sætte Peacia på plads!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stay away from my sister! - Elrendion Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from my sister! - Elrendion   Stay away from my sister! - Elrendion Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stay away from my sister! - Elrendion
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Niko og Lud's rollespil :: Så skal der spilles! :: Fantasy-
Gå til: